Багато хто сьогодні для збільшення потенціалу своїх сайтів вдається до послуг розсилників листів. Розберемося докладніше у цьому виді інтернет маркетингу.
1). Чітко сформулюйте одну тему для свого листа, не варто за один раз писати відразу про все. Увага читачів розсіюється. А разом з ним розсіюється і кількість відгуків за посиланнями. Як результат, хтось натиснув на посилання та потрапив на перший товар, хтось лише на другий тощо.
У результаті – кожна сторінка має менше, ніж могла цільового трафіку. Сфокусуйте кожен лист тільки навколо одного товару/посилання. Так ви отримаєте більше кліків, переходів на сайт, люди краще побачать ваш текст, що продає, і зможуть зроблять у вас замовлення.
2). Стисло позначайте підсумковий результат;
Більшість розсилачів не приділяють належної уваги лаконічності – але ж люди не люблять багато читати! Особливо важко читати багато тексту з екранів моніторів - краще поставте туди яскраву картинку, що запам'ятовується. Запитайте у себе: «Що хоче мій потенційний клієнт?» Він хоче якнайшвидшого вирішення своєї проблеми.
Тому досвідчені розсилники пишуть так: «Вау! Вийшов у продаж мій новий універсальний товар/послуга, і ви можете детальніше прочитати все про нього за таким посиланням...»
Кожен ваш лист має відповідати на запитання: «А яке мені діло?» Відповідаючи це питання, ретельно складайте текст кожної пропозиції.
Потрібно описувати лише потрібний клієнту кінцевий результат, тоді ви отримаєте більше кліків за вашими посиланнями. Треба бити точно в ціль, на бажання клієнта.
3). Робіть текст зрозумілим, уникайте зайвого використання складних термінів.
Вкажіть про знижки, акції, які ви робите спеціально для перших двадцяти клієнтів. Або про спеціальну умову на знижку, яка діє лише для передплатників розсилки, народ любить заощаджувати.
Не забуваймо, що будь-яка знижка має кращий ефект, якщо в неї є причина.
4). Встановлюємо короткі часові рамки;
Чим менший проміжок часу для вашої пропозиції, тим цікавішим буде вашим читачам. Якщо ви оголосили про акцію – не розтягуйте її на тижні. Робіть лише на три дні. Якщо ви пропонуєте бонуси для першої двадцятки – порівняйте цю цифру з числом читачів. Якщо їх мало - цю цифру можна скоротити, і покажіть людям пропорцію, що змусить їх ворушитися.
5). Не думайте лише про результат;
Ваша зацикленість на конкретних результатах може згубно позначитися навіть на найкреативнішому інтернет-розсиланні. Ніщо може віддалити від результату сильніше, ніж очікування цього результату.
В інтернет – бізнесі це яскраво виражено під час продажу. Я натискаю на кнопку «надіслати» і не замислююся про результат, переключаючись зовсім на інші справи. Чи не перевіряю статистику. Не рахую продажу щохвилини.
Завжди спробуйте, експериментуйте. Не стійте на місці, спробуйте налагодити зворотний зв'язок із вашими клієнтами – людям подобається живе спілкування – адже таких комерційних пропозицій як ваше вони отримують сотнями на день!
Не забувайте ці 5 простих порад, тоді можливо вам вдасться скоротити свої витрати на ведення рекламних кампаній в інтернеті, а ваш кінцевий прибуток зросте:
1. Число ваших передплатників може істотно зрости, якщо крім реклами ви запропонуєте їм анекдот, кросворд, прогноз погоди, загадку, або що-небудь у такому дусі.
2. Ви отримаєте більшу кількість відгуків, якщо проявите сумлінність та креатив.
3. Кожен новий лист принесе вам більше продажів, якщо ви вкладете душу в цей захід.
Крім того, ми пропонуємо вам ознайомитися з послугами, що надаються нашою компанією:
- Розробка, виготовлення сайтів в Одесі
- Оптимізація, наповнення сайтів
- Технічна підтримка, консультування
- Створення інтернет магазинів на замовлення в Одесі
- Фотопослуги на замовлення в Одесі
- Виготовлення реклами та дизайну Одеса
А також багато іншого. Ми завжди готові до переговорів!
Залишились питання? Телефонуйте:
+38068-498-4484 +Viber
+38066-555-6273
+38063-515-8922
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.