Контекстна реклама – це послуга, що дозволяє так чи інакше підвищити відвідуваність вашого сайту. Вона включає презентацію текстових матеріалів на різноманітних інтернет-майданчиках (форуми, блоги, дошки оголошень) та в тематичних каталогах.
Сьогодні найбільшою популярністю в Україні користуються такі сервіси для розміщення контекстної реклами:
Яндекс Директ;
Google Adwords;
Контекстна реклама має на увазі виконання наступних етапів:
- підбір пошукових словосполучень;
- написання продають рекламних статей;
- планування бюджету;
- таргетинг (орієнтування на конкретних користувачів, наприклад по регіону проживання);
- встановлення термінів та часу показу.
Багаторічний досвід підказує, що для досягнення кращих результатів слід заздалегідь грамотно розпланувати та організувати рекламну кампанію. Оптимальна підготовка та розподіл завдань на етапи контекстної реклами здатна здійснювати лише професійно орієнтована студія, що має потрібні знання та навички в галузі онлайн маркетингу та реклами.
Правильне планування контекстної реклами передбачає виконання її етапів відповідно до загальноприйнятих правил. В результаті власник сайту отримує найбільш продуктивний засіб просування онлайн-бізнесу! Реклама в інтернеті покликана забезпечувати постійний приплив замовників та підвищувати продаж.
Замовивши рекламу свого сайту в мережі інтернет, Ви отримаєте зростаючий обсяг відвідувачів на свій сайт, нових клієнтів, консультації та професійну підтримку.
Ціна на контекстну рекламу в Одесі:
Вирішальним фактором при розрахунку витрат на таку рекламу є ціна за клік/пепехід за посиланням.
Ця цифра залежить від таких компонентів:
- частотності того чи іншого запиту;
-¦ загальної кількості ставок та ціни на них, яку ставлять ваші конкуренти.
Кінцева сума всіх витрат на контекстну рекламу формується за рахунок:
- напрямки Вашого бізнесу;
- загальної кількості ключових фраз, що використовуються для рекламної кампанії;
- Грамотний вибір таких параметрів як: час показу оголошень, термінів дії реклами, ціни за клік.
Точну цифру назвати наперед ніхто не зможе. Все залежить від кожного замовника.
Термін реалізації контекстної реклами:
Чинники, що визначають термін проведення контекстної реклами складаються з:
- конкретних цілей, які ставить перед собою замовник;
- бюджетних рамок.
Слід пам'ятати, що терміни проведення рекламних кампаній можуть збільшуватися або зменшуватися залежно від бюджету. Розрахунок бюджету провадиться з урахуванням щоденних витрат, пов'язаних з оплатою контекстної реклами. Неважко підрахувати, що якщо протягом дня кліків буде менше, то й термін такої рекламної компанії може бути більшим. Якщо у Вас немає часу вникати в ці подробиці – доручіть роботу спеціалістам.
Замовивши організацію та здійснення рекламної кампанії у нас, Ви отримаєте максимально ефективні можливості в обумовлені терміни проведення.
Копірайтинг як вид просування
Копірайтинг, або написання статей на замовлення з унікальним текстом, є основою будь-якої рекламної компанії.
Копірайтинг для просування вебсайтів спирається на унікальність та актуальність розміщеної на сайті текстової інформації:
- оглядових статей, рекламних оглядів, опису товарів та послуг;
- складання прес-релізів новин для мас-медіа;
- Рекламні та агіт-блоки, що складаються з тексту та розміщуються безпосередньо в Google Adwords і Яндекс Директ;
- текстовий та банерний обмін оголошеннями на всіляких рекламних майданчиках онлайн;
Часто копірайтинг має на увазі такі види робіт:
- складання слоганів для компанії;
- розробка текстових статей;
- створення прес-релізів;
- Неймінг.
Замовивши послугу копірайтингу, Ви отримуєте максимально ефективні текстові матеріали для залучення своїх потенційних клієнтів.
Вартість послуг з написання статей залежить від конкретних завдань і обумовлюються індивідуально з клієнтом.
Залишились питання? Телефонуйте:
+38068-498-4484 +Viber
+38066-555-6273
+38063-515-8922
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.