^ Back to Top

Хмара тегів

Оптимізація під НЧ запити

Плюси оптимізації під низькочастотні запити

Буває так, що власникам сайтів стає необхідно просувати свій сайт в Інтернеті. Може з'ясуватися, що ціна розкрутки сайту за певними запитами багаторазово перевищує вартість самого сайту. Мова може йти про неймовірно великі суми щомісяця. Для фірм-початківців подібні витрати виявляються неприйнятними.
Але ж не відмовлятися від свого сайту через дорожнечу розкрутки!
Просування сайту за низькочастотними запитами стає тим напрямком, у якому слід просувати свій сайт. Цей нюанс рекомендують враховувати ще на етапі створення сайту, щоб можна було оптимізувати структуру та контент під конкретний набір запитів. Не завадить додати до сайту додаткові розділи з орієнтованими на низькочастотні ключові запити текстами. Також необхідно пам'ятати, що інформація має бути цікавою та корисною людям, які відвідали ваш сайт, а не тільки пошуковим системам.
Очевидно, що низькочастотні запити рідко вводять при пошуку інформації в інтернеті, але замість якості тут можна брати кількістю. Якщо оптимізувати сайт відразу під десятки низькочастотних запитів, то сумарний ефект виявиться набагато вищим, ніж спроба пробитися крізь один високочастотник.
Звичайно, просувати сайт в інтернеті по безлічі запитів не легка праця, проте часто витрати на подібне просування виявляються набагато нижчими, ніж для одного високочастотного запиту. Виходить, що незаперечними плюсами використання низькочастотних запитів є невисока за залучення з їх допомогою відвідувачів на ваш сайт.
Будь-яка оптимізація сайту під пошукові запити поділяється на внутрішню та зовнішню. Внутрішня оптимізація сайту – це робота над текстом сторінок, зовнішня оптимізація – це збільшення кількості інших веб-сайтів, які посилаються на ваш веб-сайт. Якщо на внутрішню оптимізацію сайту ви витрачаєтеся один раз, то витрати на отримання посилань на ваш сайт щомісяця повторюються. Розглянемо ці події у прогресі - сума, витрачена на зовнішню оптимізацію виявиться набагато більше, ніж на внутенную.
Якщо використовувати низькочастотні запити, то часто можна обійтися лише внутрішньою оптимізацією, дуже заощадивши на купівлі посилань. А ось при спробі пробитися крізь високочастотні пошукові запити - не обійтися без покупок великої кількості посилань з авторитетних ресурсів, а це може коштувати дорого.
Використання низькочастотних запитів допомагає не потрапити в залежність до оптимізаторів, які розміщують зовнішні посилання на ваш сайт. При розірванні договору з оптимізатором зовнішні посилання зникають і ваш сайт починає втрачати позиції щодо високочастотників.
За якісної внутрішньої оптимізації сайту під низькочастотні запити такої ситуації не виникає. Це, без сумніву, можна назвати перевагою використання низькочастотних запитів.
Що таке низькочастотні запити, запитайте ви. Це словосполучення, які найбільше характерно описують ваш об'єкт пошуку (послуга або товар), тоді як високочастотні запити з одного слова можуть привести на сайт не тих відвідувачів, яким ви хотіли щось продати.
До вищесказаного можна ще додати, що ймовірність виведення сайту на перші позиції тільки за високочастотними запитами не завжди 100-відсоткова навіть за виконання всіх дій з оптимізації. А потрапити до ТОР10 за низькочастотними запитами можна майже завжди.
Розкрутка сайтів за низькочастотними ключовими словами майже не змінюєтеся через дії конкурентів, а також через зміну алгоритмів видачі пошукових систем.

Просування низькочастотних запитів.

Усіх хвилюють питання просування великої кількості низькочастотних запитів і навіть отримання великої відвідуваності свого ресурсу.
Давайте спочатку розберемося - що ж таке низькочастотні запити.
Низькочастотні запити – це такі запити, які майже не мають конкуренції і дуже мало пошукового трафіку. Такі запити задаються до пошукової машини приблизно 1 раз на місяць, в середньому 1-10 користувачів на день. Варто звернути увагу, що для різних сайтів це визначення нч запитів буде різним і ця відмінність позначиться на кількості відвідувачів.
Беручи до уваги той фактор, що нч запити не мають високої відвідуваності, багато хто не бере їх до уваги, а бореться за високочастотні запити. Працюючи з вч і сч запитами існує конкуренція, вона зобов'язує витрачати більше грошей купівлі зовнішніх посилань та інші заходи щодо просування сайту по вч запиту.
Ось ми й розібралися у відмінностях вч, сч і нч, запитів, тепер приступимо до вивчення способів просування великої кількості низькочастотних запитів.
Беручи до уваги той факт, що запити найменш конкурентні, ми розуміємо, що їх можна просувати, без особливих витрат. Найчастіше нч запити, краще і більше приносять продажі ніж вч, звичайно при грамотному їх доборі.
Перший ключовий момент при просуванні сайту низькочастотних запитів, це оптимізація сторінок вашого інтернет-проекту під ті чи інші нч запити.
Заздалегідь обміркуйте, яким буде розмір сторінок, під які ви підбираєте нч запити. При комбінуванні та використанні великої кількості оптимізованих матеріалів сайту ви можете легко отримати величезну кількість трафіку, яку не реально було б мати, якби ви використовували лише низькочастотні запити.
Звернемо увагу на те, що для виведення низькочастотних запитів треба мати певну вагу на своєму сайті, щоб він перетікав саме на ті оптимізовані сторінки, які були створені під конкретні низькочастотні запити, що й давало їм можливість бути на перших позиціях у пошуку.
Ще один момент, при просуванні низькочастотних запитів, основним вашим завданням буде влучення в топ 3, т.к. за низькочастотними запитами трафіку майже немає. Для низькочастотних запитів просування вашого сайту в топ3 не складе особливих труднощів.
Тепер перейдемо до важливого аспекту щодо виведення низькочастотних запитів самотужки без участі сторонніх посилань. Для просування вашого сайту в інтернеті працюють як зовнішні посилання на ваш сайт, так і посилання, які знаходяться всередині вашого сайту, таким чином можна прийти до розуміння того, що внутрішніми факторами, зокрема перелінкуванням та складанням правильної, зручної структури вашого сайту, можна з наявним вже вагою виводити в топ необхідні вам сторінки сайту.
Тепер детальніше розглянемо як формується структура сайту.
Так як внутрішні посилання сайту працюють як і зовнішні, зокрема передають вагу. Передача цієї ваги здійснюється по анкору на засланні, а нам потрібно лише правильно проманіпулювати даними відомостями на потрібний нам результат.
Так, найпростішим способом передачі ваги на потрібні сторінки та просуванням за певними ключовими запитами є:

1. Мапа сайту
2. Посилання з різних сторінок вашого сайту на потрібні сторінки із низькочастотними запитами
3. Наскрізні посилання як останні новини сайту
Перші ці два варіанти найбільш ефективні для великої кількості сторінок, що просуваються за низькочастотними запитами. Так як для виведення в топ конкретної сторінки іноді достатньо лише SEO оптимізації, то для отримання результату вищезазначені способи дозволяють витягнути потрібні сторінки.
Якщо ж у вас є старий і авторитетний сайт, він має гарну масу посилань, можна і не вдаватися до зазначених методів передачі посилальної ваги, оскільки такий сайт, вже при появі добре оптимізованої статті може штовхнути її в топ10 всіх пошукових систем. Зрозуміло, при публікації нової статті, треба брати до уваги те, що посилання на ваш новий матеріал буде працювати тимчасово, і тому згодом ваша стаття може опуститися.
Так для постійного підтримання сайту та його сторінок у топах, слід використовувати всі вище зазначені методи в комплексі пошукової оптимізації та просування в інтернеті.
Як же рухати карту сайту? Досить просто - посилання на карту сайту має бути наскрізним, щоб вага з усіх сторінок у певних пропорціях перетікала на карту сайту. Потім її можна просувати, публікуючи на неї зовнішні посилання із зовнішніх ресурсів, таким способом швидко підняти всі ваші сторінки.
Але якщо у вас на сайті більше 100 сторінок, і вони показані одним посиланням у карті сайту, тоді просунути всі ці сторінки буде проблемно, оскільки вага буде йти і розподіляться над усіма.
Ми дійшли висновку, що найкраще створювати у вашій карті сайту не одну а багато сторінок та розподілити посилання на ці сторінки статей по 50-10 штук на сторінці. Потім просто просуватиме сторінки з картами сайтів, в результаті йтиме найбільша передача ваги і сайт отримає більше відвідувачів.
Для оптимізації та просування в інтернет окремих сторінок вашого сайту рекомендують включати до статті близько 5-8 низькочастотних запитів (обов'язково суміжних). При цьому частина цих запитів повинна бути включена до титлу та заголовка сторінки, далі вже за щільністю ключові слова повинні бути розміщені на вашій сторінці, в середньому близько 3-5%.
Залишились питання? Телефонуйте:
+38068-498-4484 +Viber
+38066-555-6273
+38063-515-8922
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Навігація